1. Naruto 3. Sezon 124. Bölüm İzle – Türkçe Altyazılı İzle 3. Sezon  -  124. Bölüm

    Naruto 3. Sezon 124. Bölüm İzle – Türkçe Altyazılı İzle

    The Beast Within 720P Türkçe Altyazı

    8.2
    ( Toplamda 99 oy verildi. )

      02.03.2005

  1. Naruto

    Naruto

    İMDb : 7.7 4 Sezon  -  220 Bölüm

        7.7

    Naruto, içine hapsedilmiş kyubii (9 kuyruklu efsanevi tilki) yüzünden Konoha halkı tarafından yaratık olarak görülüp kenara itilmiş bir çocuktur. Narutonun bütün hedefi Ninja akademisini bitirip, Hokage olmaktır.Akademinin ilk bölümünü bitirip genin olarak mezun olan Naruto, arkadaşları Sakura ve Sasuke ile chunin olabilmek için yeni eğitimlerine başlarlar.Yaramaz ve bir o kadar heyecanlı bir kişiliğe sahip olan Naruto, içindeki kyuubinin gücünü yavaş yavaş öğrenecektir.
    •  Durum: Final Yapmış
    •  Orjinal Adı: ナルト
    •  İlk Yayın Tarihi: 03.10.2002
    •  Bölüm Süresi: 25 Dakika
    •  Web Sitesi: http://www.tv-tokyo.co.jp/anime/naruto2002/
Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
Yorum yazabilmek için üye girişi yapmanız yada üye olmanız gerekiyor!
  1. avatar
      neslihan yılmaz 19 Ağustos 2020 01:14:43

    merhaba sitenizden çok memnundum ama altyazı çok kötüleşti, çoluk çoçuk çevirmiş sanki. sürekli bi espri yapma çabası olmuş, anime ve karakterler ciddiyetlerini kaybetmiş. üzüldüm 🙁

  2. avatar
      volverin recep 26 Kasım 2020 16:23:39

    volverin recep ne ya

  3. avatar
      patatEnes 30 Haziran 2020 19:37:35
  4. avatar
      neslihan yılmaz 19 Ağustos 2020 01:14:43

    merhaba sitenizden çok memnundum ama altyazı çok kötüleşti, çoluk çoçuk çevirmiş sanki. sürekli bi espri yapma çabası olmuş, anime ve karakterler ciddiyetlerini kaybetmiş. üzüldüm 🙁

    • avatar
        19 Ağustos 2020 22:07:52

      Böyle şeylere çok takılmayınız.
      2002 yılında başlamış 2018 sonlarına doğru bitmiş bir seridir. Bir çevirmen keyfine iş yapmaktadır ve bu seriyi çeviren insanlar direkt japoncadan çevirmişlerdir.

      bazı şeyler olabilir görmezden gelmezseniz zevk alamazsınız 🙂

      • avatar
          Neee 19 Mart 2021 23:36:01

        Ne saçma bir açıklama böyle bir iş yapıyosanız düzgün yapın o zaman animenin zevki kalmıyo böyle altyazıyla saçma sapan çevirmişsiniz bide haklı gibi savunma yapıyosunuz sinir bozucu

        • avatar
            29 Nisan 2021 23:37:05

          mal o adamlar çevirmiyorki beyenmiyosan izleme bu site çevirmiyo çeviren siteden alp millete gösteriyoalr beyemiyosan yaylan krdşm

    • avatar
        tantun 7 Mart 2021 13:24:10
    • avatar
        hayır 19 Mart 2021 22:30:22

      lanet olsun kahretsin hapı yuttuk gibi çevirlerden daha iyi 60 bölümde 1 güzel çeviri yapıyorlar ondada söyleniyonuz

  5. avatar
      LunchHere 25 Ağustos 2020 16:47:55

    bir insanın sarhoş hali bu kadar komik olabilir en fazla

  6. avatar
      furkan tuna 20 Kasım 2020 23:17:42
  7. avatar
      furkan tuna 21 Kasım 2020 00:05:24
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    kum niaları nasıl bi adamsınız ya

  8. avatar
      volverin recep 26 Kasım 2020 16:23:39

    volverin recep ne ya

  9. avatar
      Kum ninjalari kraldir 29 Kasım 2020 14:06:19

    Lan grurlandim lann helalll olsun KUM NİNJALARİ

  10. avatar
      volverin recep 1 Aralık 2020 03:24:01

    volverin recep ne abi awğpdkğpakms

  11. avatar
      Altınçı Hokage Kakashi 6 Aralık 2020 22:24:21
  12. avatar
      SHİKAMARU 16 Aralık 2020 22:29:55

    volverın recep mi yol verin şuna 😀

  13. avatar
      Hay 23 Aralık 2020 13:48:27

    Kusura bakmayın ama aşırı komiğe kaçırmışsınız sizin yüzünüzden en sevdiğim anime den soğcam Wolverine Recep ne hadi onu geçtim Biri içince bukadar güçlenemez hay amq soğcam anime den

  14. avatar
      fenasikerim 25 Aralık 2020 19:41:17

    arkdaşlar lee serhoş oldu sahne cheki chen kun fu ilk öğredi zaman serhoş bi adam dan öğrendi içki içtikten sonra aynen böyle şeyler yapıştı eski bi filimi

  15. avatar
      Lee'nin gelecekteki karısı 28 Aralık 2020 14:45:16

    Lee harikasın. Lee I love you. Lee boşver sakurayi. LEE EVLEN BENIMLE

  16. avatar
      Lee'nin gelecekteki karısı 28 Aralık 2020 14:46:00

    Lee harikasın. Lee I love you. Lee boşver sakurayi. LEE EVLEN BENIMLE

  17. avatar
      Berk erkuş 11 Ocak 2021 02:22:32

    bana mahallede volverin recep derler diye çevirmemi olur Allah belanızı versin izleyesim kaçtı

  18. avatar
      Mr.Nohut 27 Ocak 2021 22:15:57

    abbi gaara görmeyeli daha yakışıklı olmuş

  19. avatar
      Napim 1 Şubat 2021 16:31:46

    AgA bütün herşey güzel hoş ama volverin Recep ne aq ödmsösaöaösösdödödös

  20. avatar
      Sanane 1 Şubat 2021 16:39:18

    Lee-San her içtiğinde böyle oluyorsa bütün dövüşlerde içseymiş bu ne aq

  21. avatar
      Gaaranın saçı 11 Şubat 2021 00:02:50
  22. avatar
      Narutonun Sol Bacağı 12 Şubat 2021 02:32:00
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    Gaara reis be

  23. avatar
      volverin recevep 16 Şubat 2021 17:08:42

    volverin recep de iyimis he

  24. avatar
      ;-; 1 Mart 2021 21:32:43

    Mk bu kadar komik olamaz

  25. avatar
      GAARA 3 Mart 2021 15:14:28

    OF GAARA YİNE HARİKASIN AĞAĞĞAĞA

  26. avatar
      sadada 3 Mart 2021 18:55:02
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    çalaı kaşlı ağır yaralanıp 3 bölüm sonra ölüyo

  27. avatar
      alyazıyı yapanı s**** 7 Mart 2021 17:02:45

    site müthiş ama sölenecek bişe yok bana mahallede volverin recep derler ne mk düzgün yapın salakça kelimeler koymayın doğru düzgün yapın işte

  28. avatar
      12:00 8 Mart 2021 00:11:10

    Bana mahallede Volverin Recep derler..

  29. avatar
      ugabuga 15 Mart 2021 14:19:48

    rok liiiiiiiii beyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  30. avatar
      kiraistheking 16 Mart 2021 01:11:22

    gecenin bir yarısı gülmeme challenge yapıyorum allah kahretsin ahhaha ve lütfen altyazı için bir şey yapın

  31. avatar
      Sasuke 4 Nisan 2021 18:57:54
  32. avatar
      rogxsa 8 Nisan 2021 11:48:00
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    altyazı ne la bu anime izloz espri bi okuyoz berlli değil eskiden çok iyidi ne oldu birden bire böyle lütfen işinizi düzgün yapın yaptığınız işi adam gibi yapın!!!

  33. avatar
      Kraken 9 Nisan 2021 17:14:28
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    Recep ne amk??

  34. avatar
      demir adam necati 11 Nisan 2021 23:33:55

    hee amk bende demir necati

  35. avatar
      lee 12 Nisan 2021 12:47:37

    abi çevirmen sake filan mı içmiş?

  36. avatar
      9 kuyruklu tilki 27 Nisan 2021 15:52:22

    12.00 Bana mahallede volverin recep derler mükemmel çeviri ya salavat getir pezevenk demişti bi kaç bölüm öncede iyice saçma olmaya başladı bu altyazılar

  37. avatar
      Uchiha Soojinie Hatake 28 Nisan 2021 23:13:07

    Ya Garra çilekli pastam ❤️

  38. avatar
      dark soul 30 Nisan 2021 16:47:51

    geldi benim kum shonobilerim

  39. avatar
      tilki ruhu 2 Mayıs 2021 16:30:33

    12:01 hahaha çok komik gülmekten ölüyorum Allahım yardım et bana

  40. avatar
      napim 4 Mayıs 2021 09:41:06

    bana mahallede volverin recep derler ne la

  41. avatar
      lrdspr15 4 Mayıs 2021 23:31:17

    Gara sana ettiğim bütün küfürler için özürdilerim

  42. avatar
      hicbisey 5 Mayıs 2021 00:26:34
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    sırf şunu söylemek için üye oldum ve şunu söylemek istiyorum lee bundan sonra lakabın uykuda kaçan ninja ve burdan cevirmene selam olsun wolverin recep ne yaaaa ya benim mizah anlıyşımda sorun var yada adamlar sırf komedi olsun diye yapmıuşlar bu bölümü

  43. avatar
      wwwdorukcom 7 Mayıs 2021 12:55:06

    bunu çevirenin acdadını sikiyim ilk sezondakileri getirin

  44. avatar
      golgeci 23 Mayıs 2021 16:07:48

    bu son bölümdü artık bu siteden izlemeyeceğim altyazıların cırtını çıkardılar wolverine recep ne ya

  45. avatar
      blltbx0 20 Haziran 2021 15:17:12
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    çevirmen gibi anneni sikeyim senin

  46. avatar
      uchihanaruto 21 Haziran 2021 17:19:38
  47. avatar
      Mehmetfc70 10 Ağustos 2021 11:17:20

    Gara adamdir gerisi yaandir

  48. avatar
      X2naruto 13 Ağustos 2021 21:41:57
  49. avatar
      rasenshiruken 3 Ocak 2022 00:12:25

    bölüm niye açılmıyo yaaaa

  50. avatar
      Bruh moment 13 Mart 2022 21:50:08

    Bu bölüm açılmıyor kontrol eder misin admin

  51. avatar
      uchiha hyuga arda 15 Mayıs 2022 20:48:05

    allah kahretmesin ya japon animesi izliyoruz ya volverin recep ne ya allah cezanızı versin

Sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamaktadır. Serverımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden Filmbitmez.com sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunabilirler.
Film izle - Netflix izle - Netflix dizileri izle - Netflix filmleri izle - instagram takipçi satın al bonus veren siteler maksibet