1. Naruto 2. Sezon 55. Bölüm İzle – Türkçe Altyazılı İzle 2. Sezon  -  55. Bölüm

    Naruto 2. Sezon 55. Bölüm İzle – Türkçe Altyazılı İzle

    A Feeling of Yearning, A Flower Full of Hope 720P Türkçe Altyazı

    7.1
    ( Toplamda 99 oy verildi. )

      22.10.2003

  1. Naruto

    Naruto

    İMDb : 7.7 4 Sezon  -  220 Bölüm

        7.7

    Naruto, içine hapsedilmiş kyubii (9 kuyruklu efsanevi tilki) yüzünden Konoha halkı tarafından yaratık olarak görülüp kenara itilmiş bir çocuktur. Narutonun bütün hedefi Ninja akademisini bitirip, Hokage olmaktır.Akademinin ilk bölümünü bitirip genin olarak mezun olan Naruto, arkadaşları Sakura ve Sasuke ile chunin olabilmek için yeni eğitimlerine başlarlar.Yaramaz ve bir o kadar heyecanlı bir kişiliğe sahip olan Naruto, içindeki kyuubinin gücünü yavaş yavaş öğrenecektir.
    •  Durum: Final Yapmış
    •  Orjinal Adı: ナルト
    •  İlk Yayın Tarihi: 03.10.2002
    •  Bölüm Süresi: 25 Dakika
    •  Web Sitesi: http://www.tv-tokyo.co.jp/anime/naruto2002/
Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
Yorum yazabilmek için üye girişi yapmanız yada üye olmanız gerekiyor!
  1. avatar
      Atil Işık 12 Mart 2020 22:05:00

    Donmadan bu kalitede izlemek çok güzel. Elinize sağlık.

  2. avatar
      barannnn 1 Aralık 2020 12:35:03

    Yiyo mu öpüyo mu belli değil

  3. avatar
      Atil Işık 12 Mart 2020 22:05:00

    Donmadan bu kalitede izlemek çok güzel. Elinize sağlık.

  4. avatar
      barannnn 1 Aralık 2020 12:35:03

    Yiyo mu öpüyo mu belli değil

  5. avatar
      asdasd 19 Aralık 2020 13:44:54
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    naruto konuşuyo

  6. avatar
      Sakura 5 Ocak 2021 23:29:55

    sasuke-kun!

    (SAKURA MALDIR.)

  7. avatar
      Napim 20 Ocak 2021 15:16:52
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    naruto yürüyo beyler baya büyük spoiler verdim

  8. avatar
      Napim 20 Ocak 2021 15:17:22
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    naruto yürüyo beyler baya büyük spoiler verdimde neyse

  9. avatar
      Kyuubi 22 Ocak 2021 22:31:46

    Kalite güzel, kasma donma yok ama bu kadar yazım hatası yapan bir fansub görmedim yahu

  10. avatar
      deniz karagül 28 Ocak 2021 22:27:52

    altyazıyı yazan adama biri türkçe öğretsin lütfen

  11. avatar
      salkakura 8 Şubat 2021 17:46:08
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    ne bakıyon gıt ızke

  12. avatar
      18.53 Komedi 23 Şubat 2021 10:19:22

    18.53: eller aşağa götler havaya

  13. avatar
      SAKURA MALDIR 15 Mart 2021 21:34:52

    SAKURA MALDIR AKSİN İİDDİ EDEN DAHADA MALDIR

  14. avatar
      isim dick 21 Mart 2021 14:16:12
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    ArKaDaŞlAr BeN bU BÖÜmE 0,1 SaniYE Gedİm NOrMaL mİ?

  15. avatar
      filmi yapam kişi türk galiba aw 26 Mart 2021 17:07:39

    ab 1.35 inci dk sına bakın ne mutlu türküm diyene dio aw

  16. avatar
      itachi ama uzumaki 1 Nisan 2021 11:56:47

    neji vs naruto kim alır sizce

  17. avatar
      SeeShan 11 Nisan 2021 10:34:29

    player.netflix-izle.com bağlanmayı reddetti. çöZüm NEDİR

  18. avatar
      lrdspr15 25 Nisan 2021 18:19:15

    yav bu sakurada ne ya sasuke aşşarı sasuke yukarı

  19. avatar
      Naruto V2 24 Haziran 2021 01:00:12

    Arkadaşlar Şu Naruto Çok Güçlü Olsun İstiyorsunuz Ama Naruto Güçlü Olursa Çok Fazla Sarmaz Dizi Narutonun Yavaş Yavaş Güçlenmesini Beklemeliyiz

  20. avatar
      Naruto V2 24 Haziran 2021 01:00:35

    Arkadaşlar Şu Naruto Çok Güçlü Olsun İstiyorsunuz Ama Naruto Güçlü Olursa Çok Fazla Sarmaz Dizi Narutonun Yavaş Yavaş Güçlenmesini Beklemeliyiz Ne Dersiniz

Sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamaktadır. Serverımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden Filmbitmez.com sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunabilirler.
Film izle - Netflix izle - Netflix dizileri izle - Netflix filmleri izle - betmatik - meritking- madridbet-madridbet-kingroyal-Deneme bonusu veren siteler-Deneme bonusu veren siteler -Deneme bonusu veren siteler-toptan mangal kömürü-- bonus veren siteler - bonusportali.com -yabancı dizi-getbetbonus.com- bonuspick.net